Hoe werkt het:

Vind jouw Dinstverlener in drie eenvoudige stappen

Een collega van Dinst staat je altijd direct persoonlijk te woord. In de praktijk gaan onze Dinstverleners binnen een week na de intake aan de slag. En mocht de situatie dringend zijn, bijvoorbeeld voor tijdelijke ondersteuning na ontslag uit het ziekenhuis, dan komt de Dinstverlener vaak al de volgende dag.

Neem contact op
  1. De intake

    Nadat je ons hebt laten weten dat je interesse hebt, nemen wij binnen twee werkdagen contact met je op. We voeren telefonisch een intakegesprek om erachter te komen wat je wensen zijn. Jij bepaalt welke taken je uit handen geeft en wanneer de Dinstverlener komt. Wij gaan op zoek naar de voor jou geschikte Dinstverlener.

  2. Kennismaking

    Op basis van de intake stellen we de meest geschikte Dinstverlener aan je voor. Deze Dinstverlener komt bij je langs om kennis te maken onder het genot van een kopje koffie of thee. De intake en de kennismaking zijn geheel vrijblijvend.

  3. Aan de slag

    Verloopt de kennismaking goed, dan gaat de Dinstverlener bij je aan de slag. Het uurtarief bedraagt € 19,95 en de betaling loopt via Dinst. Je ontvangt aan het einde van elke maand een nette factuur. Dinst zoekt indien gewenst vervanging bij ziekte, vakantie of wanneer het toch niet klikt.

Ontzorging

Nadat je de perfecte Dinstverlener hebt gevonden, stuurt Dinst je namens de Dinstverlener maandelijks een factuur en regelt alle administratieve zaken op de achtergrond, zodat iedereen zich kan bezig houden met de dingen waar het echt om gaat. Indien gewenst stuurt de Dinstverlener na elk bezoek een berichtje hoe het was, zodat familie en naasten op de hoogte blijven. Heb je een vraag, zoek je meer of andere ondersteuning dan is Dinst er altijd voor je. Ook ontvang je onze Fijner langer thuis nieuwsbrief met ervaringsverhalen en tips over dementie en mantelzorg uit de Tips & Advies pagina.

Praktische voordelen op een rijtje:

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    Het uurtarief van €19,95 is circa 30% lager dan gebruikelijk bij de meeste andere aanbieders

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    De intake en kennismaking met de Dinstverlener zijn geheel vrijblijvend

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    De betaling aan je Dinstverlener loopt via Dinst. Wel zo veilig. Je ontvangt aan het einde van elke maand een nette factuur

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    Dinst hanteert geen abonnementskosten of opzegtermijn

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    De diensten vallen onder de overheidsregeling 'dienstverlening aan huis'

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    De kosten van Dinst kunnen betaald worden vanuit een Persoons Gebonden Budget (PGB) of in sommige gevallen uit de Wet Langdurige Zorg (WLZ). Heb je geen PGB maar zou je dat wel willen. Dan kan Dinst je daar informatie over geven.

Neem contact op

Dinst staat altijd voor je klaar

Heb je een vraag, neem gerust contact op. We zijn elke werkdag telefonisch bereikbaar van 9:00 tot 17:00. Op werkdagen reageren we binnen 24 uur op e-mail.

Klantenservice

Zoek online de antwoorden op je vraag.

085-2500821

Maandag tot en met Vrijdag van 9:00 tot 17:00 tegen lokaal tarief.

contact@dinst.nl

We reageren doordeweeks binnen 24 uur op je e-mail.

Stel een vraag

Vul je gegevens hieronder in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.