Hoe werkt het:

Dinst Thuisservice

Een zorgeloze service voor de dagelijkse ondersteuning en gezelschap in en rondom het huis. Voor huishoudelijke hulp, boodschappen doen en begeleiding naar de huisarts of een wandelingetje maken. We koppelen je aan één vertrouwd gezicht die jou direct en in de toekomst bij meerdere taken kan helpen.

Neem contact op
  1. De intake

    Eén van onze adviseurs inventariseert telefonisch samen met jou de ondersteuning die het beste past bij jullie situatie; welke zorg, welk ziektebeeld, welke hulp, hoe lang en hoe vaak? Naast deze functionele aspecten bespreken we ook wat belangrijk is voor een persoonlijke klik. Wij begrijpen dat wie komt helpen even belangrijk is als de hulp zelf. Wanneer nodig, komen we thuis langs om ieders wensen nog beter te begrijpen. Ook kunnen we nagaan of een PGB of andere financiële ondersteuning van toepassing is.

  2. De perfecte dinstverlener

    Na de inventarisatie gaan wij in ons bestand van vooraf geselecteerde en gekeurde zorg- en hulpverleners op zoek naar de dinstverlener die het beste bij jullie situatie past. Deze stellen we aan je voor waarna je zelf je keuze maakt door middel van een persoonlijk gesprek of via de telefoon. En als het nodig is dan stellen we meerdere kandidaten aan je voor.

  3. Ontzorging

    Heb je een vraag, zoek je vervanging of een andere dienst dan is Dinst er altijd voor je. En in het geval je verder weg woont van je ouders, dan houden we je op de hoogte met een berichtje na elke afspraak.

    Administratie en betaling

    Bij Dinst kan je zowel zelf betalen als uit een PGB. Nadat je de perfecte dinstverlener hebt gevonden stuurt Dinst je namens de dinstverlener een heldere factuur aan het eind van de maand en regelt alle administratieve zaken op de achtergrond, zodat iedereen zich kan bezig houden met de dingen waar het echt om gaat.

    Eén gezicht

    Wanneer er vraag is naar meerdere zorg- of hulp-taken proberen we iemand te vinden die deze allemaal kan oppakken om ervoor te zorgen dat er zo veel mogelijk één gezicht is die zo lang als nodig betrokken blijft.

    Eén loket

    Een plek waar je alles kan regelen. Zo zul je in eerste instantie behoefte hebben aan iemand die je helpt bij het huishoudelijke werk. En kun je op den duur misschien ook wel hulp gebruiken bij het bereiden van een lekkere maaltijd, het opstarten van de dag of begeleiding naar de huisarts. Maar ook voor hulp aan huis die af en toe nodig is zoals een kapper, klusjesman of pedicure.

    Tijdelijke vervanging

    Wanneer de vaste dinstverlener ziek is of met vakantie gaat zorgt Dinst voor een vervanger die past bij jullie situatie. Hierbij wordt aandacht besteed aan de overdracht zodat de vervangende dinstverlener bekend is met de gebruikelijke gang van zaken.

    Op afstand

    Specifiek voor kinderen of andere betrokkenen die verder weg wonen kunnen onze dinstverleners na ieder bezoek een berichtje sturen met een kort verslagje. Zo houd je van een afstand toch een oogje in het zeil.

    Veranderende behoefte

    Door de tijd kan je behoefte aan ondersteuning veranderen. Dus als je zorgbehoefte, hopelijk tijdelijk, wat intensiever wordt is dat geen probleem. Samen met jullie vaste dinstverlener bekijken we alle optie en gaan we op zoek naar de beste oplossing.

Hoe werkt het:

Dinstplus lidmaatschap

Dit is een optioneel lidmaatschap. Los of in combinatie met de andere diensten. Toegankelijk voor iedereen die het een prettig idee vindt en toegang wil hebben tot deze service en aanbiedingen. Het lidmaatschap is per kalendermaand opzegbaar.

Dinst staat altijd voor je klaar

Heb je een vraag, neem gerust contact op. We zijn elke werkdag telefonisch bereikbaar van 9:00 tot 17:00. Op werkdagen reageren we binnen 24 uur op e-mail.

Klantenservice

Zoek online de antwoorden op je vraag.

085-2500821

Maandag tot en met Vrijdag van 9:00 tot 17:00 tegen lokaal tarief.

contact@dinst.nl

We reageren doordeweeks binnen 24 uur op je e-mail.

Stel een vraag

Vul je gegevens hieronder in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.