Leer onze dienstverleners kennen

Om eerlijk te zijn is Dinst gewoon enorm trots op haar Dinstverleners. Het zijn mensen die niet gewoon een baan zoeken maar zelf een mening hebben hoe ze hun werk willen doen. En iets langer de tijd voor iemand nemen als ze denken dat dit nodig is. Dinstverleners zijn vakkundig maar nog belangrijker het zijn leuke en fijne mensen die er echt willen zijn en blijven voor anderen. Zo kun je met een gerust hart wat ondersteuning uit handen geven.

Vind jouw dienstverlener aan huis
Dominique

Thuiskapper

Beoordeling van Dominique

8.8

Dinstverleners zijn te vertrouwen

Dinstverlener word je niet zomaar. Alle Dinstverleners zijn persoonlijk door ons geselecteerd. Ze zijn betrouwbaar, goed in hun werk en hebben een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    Ervan houden om anderen te helpen

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    Oprecht geïnteresseerd zijn

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    Zelf ook een verhaal hebben

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    Geselecteerd en gescreend zijn

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    Vakkundig, ervaren en getraind zijn

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    Onze huisregels waarborgen

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    Ervan houden om anderen te helpen

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    Oprecht geïnteresseerd zijn

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    Zelf ook een verhaal hebben

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    Geselecteerd en gescreend zijn

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    Vakkundig, ervaren en getraind zijn

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    Onze huisregels delen

Huisregels

Dinstverlener bij Dinst zijn betekent dat je mensen die een dagje ouder worden begrijpt en er echt voor hen wilt zijn. Dit is wat wij van Dinstverleners verwachten:

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    Je bent er om iemand te helpen in wat zij/hij nodig heeft

    Als je een huis binnenkomt waar de kachel op 30 staat, is het niet handig om de ramen open te zetten.

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    Neem de tijd en geef persoonlijke aandacht

    Via Dinst lever je niet gewoon een dienst, maar je helpt en bent er écht voor de oudere. Je biedt een luisterend oor en je neemt de tijd om lekker te “beppen”.

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    Respecteer de (huis)regels van je klant en draai met haar/zijn ritme mee

    Als Dinstverlener ben je te gast bij de ouderen thuis. Ieder persoon heeft zijn/haar eigen regels en gewoontes. Blijf altijd beleefd en servicegericht. Ook als je het ergens niet mee eens bent, kun je dit op een beleefde respectvolle manier delen, maar ga niet in discussie.

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    Help de ander zoals je zelf geholpen zou willen worden

    Een fris en schoon huis, een plankje ophangen of de afwas doen zijn zaken die je liever niet uit handen geeft of zo lang mogelijk zelf wil blijven doen. Op het moment dat je besluit deze taken uit handen te geven, wil je dat dit goed gebeurt en het liefst zoals jij dit zelf zou doen. Bij Dinst leveren we kwaliteit en zijn we servicegericht, maar het kan niet altijd op exact dezelfde manier. Schep duidelijke verwachtingen in wat je wel en niet kan betekenen.

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    Ouderen zijn geen kleine kinderen of ziek

    Behandel de zorgvrager zoals je zelf behandeld zou willen worden. Hoe zou jij het vinden om met een kinderstem aangesproken te worden? Wees beleefd en vraag of je mag tutoyeren.

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    Hou de familie op de hoogte waar nodig en gewenst, rekening houdend met privacyregels

    Bij Dinst helpen we niet alleen de oudere die zelfstandig woont, maar ook de familie die de zorg organiseert. Zij schakelen jouw hulp in, zodat ze meer tijd hebben met hun ouders voor leuke dingen. Ze zijn graag op de hoogte van hoe het gaat zodat ze gerust zijn. Stem ook met hen dingen af.

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    Laat niet zomaar mensen binnen in huis

    Veel te vaak nog worden ouderen slachtoffer van babbeltrucs. Doe dus niet zomaar de deur open voor een vreemde en vraag bijvoorbeeld om legitimatie aan monteur of iemand die voor meterstanden komt.

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    Ga zorgvuldig met andermans spullen om

    Overleg altijd met de oudere of zelfs met één van de kinderen als er een financiële uitgave gedaan moet worden en ga voorzichtig met de spullen in huis om.

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    Schakel hulp in en ga het niet zelf proberen

    Vraag bij twijfel om advies of hulp bij de zoon/dochter of familielid. Maak gebruik van de kennis en het netwerk bij Dinst van gescreende en ervaren Dinstverleners en het zorgnetwerk dat Dinst onderhoudt. Eigen initiatief is zeker gewenst, maar alleen op de juiste kundige manier.

Voor dienstverleners die bij willen dragen aan onze missie om mensen te helpen.

Dinstverleners van Dinst

Dinst biedt vele thuiskappers, ambulant pedicures, klusjesmannen en ervaren begeleiders een online platform en een kwaliteitslabel. Je wordt bovendien onderdeel van de community van Dinstverleners waarmee je in contact komt met “collega’s”. Je werkt zelfstandig, maar je bent niet alleen en kan ervaringen uitwisselen. “Dinstverlener” word je niet zomaar.

Word Dinstverlener
Dinstverleners van Dinst