Nieuws en actualiteiten

Amstelring Ledenservice en Dinst bundelen krachten

Amstelring Ledenservice bundelt als eerste zorgorganisatie in Nederland de krachten met Dinst.nl, een online landelijk kwaliteitslabel voor diensten aan huis. Thuis blijven wonen is nu eenvoudiger omdat de gemaksdiensten van Amstelring ook via de gebruiksvriendelijke interface van Dinst.nl in te schakelen zijn.

Inwoners van Amstelland en Meerlanden en Amsterdam krijgen veilig en snel toegang tot betrouwbare diensten aan huis. De thuiskapper, honden uitlaatservice, een maaltijd aan huis, gehoorapparaten en de thuisopticien zijn enkele voorbeelden van het brede palet aan mogelijkheden. Amstelring Ledenservice heeft ruim 30.000 leden die via hun lidmaatschap van 18,50 euro per jaar recht hebben op kortingen. Dat kan een reductie zijn op het uurtarief van de dienstverlener, 25% maximale korting op cursuskosten, niet hoeven betalen van voorrijkosten, collectiviteits-korting bij verzekeraars, korting op huur en koop van thuiszorgartikelen, etc.

Op Dinst.nl zijn de Amstelring dienstverleners herkenbaar aan het label ‘aanbevolen door Amstelring’. Deze dienstverleners zijn door Amstelring gescreend en hebben een verklaring omtrent gedrag (VOG) overlegd. Via www.dinst.nl en www.amstelringledenservice.nl krijgt de klant de contactgegevens van de dienstverlener per sms en mail toegestuurd. De klant kan indien gewenst via 0900-1866 telefonisch overleggen met een ledenadviseur van Amstelring.


Reacties

Op de hoogte blijven?

Meld je hier aan en ontvang af en toe een e-mail met handige tips en advies over fijner langer thuiswonen. We versturen geen spam, houden je informatie prive en je kan je op elk moment weer afmelden.

Ontvang af en toe een handige update met tips en advies