Maak kennis met Silvia Alber

Diensten: Administratieve dienstverlener, interieuradviseur, opruimcoach, persoonlijk begeleider en verhuizer aan huis

Icoon contactaanvragen

0

Icoon afspraken gemaakt

0

Icoon gemiddelde beoordeling

9.0

Video afspelen icoon
Pijl icoon

Klik om de de video van Silvia Alber te bekijken.

Icoon gemiddelde beoordeling

Beoordeling: 9.0

Maak kennis met Silvia Alber

Het kan zijn dat uw huishouden een chaos is – of simpelweg niet de aandacht krijgt die het verdient. Dit kan komen door tijdgebrek of door bepaalde omstandigheden in uw leven. Middels professional organizing lossen wij dit samen op. In het scheppen van ruimte in huis en/of werkomgeving ligt mijn kracht. Met mijn praktische ondersteuning kunt u orde en structuur aanbrengen – met als resultaat orde, ruimte en rust.

Opruimen is loslaten, maar ook prioriteiten stellen. Tijdens het opruimtraject leert u spelenderwijs prioriteiten stellen door keuzes te maken wat u met uw spullen/goederen wilt. De essentie van opruimen is een vaste logische plek kiezen voor uw spullen zodat u deze altijd terug kunt vinden. Uiteraard wordt eerst alles uitgezocht en opgeschoond voordat het daadwerkelijke opruimen begint.

Schep Ruimte helpt en assisteert ook bij: het opschonen en ordenen van uw administratie het beheren van uw agenda het budgetteren van uw inkomsten en uitgavenverhuisklaar maken van uw woning

Schep Ruimte Professional Organizing is aangesloten bij de NBPO, de Nederlandse Beroepsvereniging van Organizers en in het bezit van het Kiwa kwaliteitskeurmerk voor zzp’ers in de (thuis)zorg.
Bel of mail voor een vrijblijvende en gratis kennismaking.

Het kan zijn dat uw huishouden een chaos is – of simpelweg niet de aandacht krijgt die het verdient. Dit kan komen door tijdgebrek of door bepaalde omstandigheden in uw leven. Middels professional organizing lossen wij dit samen op. In het scheppen van ruimte in huis en/of werkomgeving ligt mijn kracht. Met mijn praktische ondersteuning kunt u orde en structuur aanbrengen – met als resultaat orde, ruimte en rust.

Opruimen is loslaten, maar ook prioriteiten stellen. Tijdens het opruimtraject leert u spelenderwijs prioriteiten stellen door keuzes te maken wat u met uw spullen/goederen wilt. De essentie van opruimen is een vaste logische plek kiezen voor uw spullen zodat u deze altijd terug kunt vinden. Uiteraard wordt eerst alles uitgezocht en opgeschoond voordat het daadwerkelijke opruimen begint.

Schep Ruimte helpt en assisteert ook bij: het opschonen en ordenen van uw administratie het beheren van uw agenda het budgetteren van uw inkomsten en uitgavenverhuisklaar maken van uw woning

Schep Ruimte Professional Organizing is aangesloten bij de NBPO, de Nederlandse Beroepsvereniging van Organizers en in het bezit van het Kiwa kwaliteitskeurmerk voor zzp’ers in de (thuis)zorg.
Bel of mail voor een vrijblijvende en gratis kennismaking.

Het kan zijn dat uw huishouden een chaos is – of simpelweg niet de aandacht krijgt die het verdient. Dit kan komen door tijdgebrek of door bepaalde omstandigheden in uw leven. Middels professional organizing lossen wij dit samen op. In het scheppen van ruimte in huis en/of werkomgeving ligt mijn kracht. Met mijn praktische ondersteuning kunt u orde en structuur aanbrengen – met als resultaat orde, ruimte en rust.

Opruimen is loslaten, maar ook prioriteiten stellen. Tijdens het opruimtraject leert u spelenderwijs prioriteiten stellen door keuzes te maken wat u met uw spullen/goederen wilt. De essentie van opruimen is een vaste logische plek kiezen voor uw spullen zodat u deze altijd terug kunt vinden. Uiteraard wordt eerst alles uitgezocht en opgeschoond voordat het daadwerkelijke opruimen begint.

Schep Ruimte helpt en assisteert ook bij: het opschonen en ordenen van uw administratie het beheren van uw agenda het budgetteren van uw inkomsten en uitgavenverhuisklaar maken van uw woning

Schep Ruimte Professional Organizing is aangesloten bij de NBPO, de Nederlandse Beroepsvereniging van Organizers en in het bezit van het Kiwa kwaliteitskeurmerk voor zzp’ers in de (thuis)zorg.
Bel of mail voor een vrijblijvende en gratis kennismaking.

Contact opnemen met Silvia

Werkgebied van Silvia

Silvia bedient klanten in Amsterdam, Den Haag, Eemland, Haarlem en Het Gooi.

Gezien door Dinst

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    In bezit van VOG

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    Identiteitsbewijs gezien

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    Persoonlijk gezien

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    Persoonlijk gezien

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    Introductievideo

Werkgebied van Silvia

Silvia bedient klanten in Amsterdam, Den Haag, Eemland, Haarlem en Het Gooi.

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    In bezit van VOG

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    Identiteitsbewijs gezien

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    Persoonlijk gezien

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    Persoonlijk gezien

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    Introductievideo

Werkgebied van Silvia

Silvia bedient klanten in Amsterdam, Den Haag, Eemland, Haarlem en Het Gooi.

Gezien door Dinst

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    In bezit van VOG

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    Identiteitsbewijs gezien

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    Persoonlijk gezien

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    Persoonlijk gezien

  • Dinst is persoonlijk en op maat

    Introductievideo

Diensten prijzenlijst

Een overzicht van de kosten per dienst van Silvia Alber.

  • Hulp bij opruimen € 50,00 per uur

    Hulp bij opruimen

  • Pakketkorting op aanvraag In overleg per

    Pakketkorting op aanvraag

Verdere prijsinformatie

buiten Amsterdam € 0,19 per gereden kilometer

Alle prijzen zijn inclusief BTW

Beschikbaarheid

De beschikbaarheid per dag van
Silvia Alber

Maandag Ochtend en middag
Dinsdag Ochtend en middag
Woensdag Ochtend en middag
Donderdag Ochtend en middag
Vrijdag Ochtend en middag
Zaterdag Niet beschikbaar.
Zondag Niet beschikbaar.

Wat vonden anderen van Silvia

Gemiddeld beoordelen andere mensen Silvia met een 9.0 uit 10.

Icoon beoordeling 9.0

Silvia Alber heeft mij op een heel respectvolle en zorgvuldige manier geholpen mijn huis en mijn administratie beter op orde te krijgen en, nog belangrijker, een basis gelegd om het op orde te houden.

geplaatst op 04 oktober 2016

Meer hulp nodig? Thuisservice van Dinst

Thuisservice is een nieuwe dienst van Dinst. Naast het brede aanbod van specifieke diensten zoals een kapster of pedicure aan huis kan je nu ook een zorgzame Dinstverleners kiezen voor dagelijkse ondersteuning.

Bij Dinst thuisservice heb je één vast aanspreekpunt om de juiste zorgzame dienstverleners te kiezen die bij je past. Vind een vertrouwd gezicht aan huis, die zorgvuldig gescreend is en een vaste, transparante prijs hanteert.

Lees meer over Thuisservice van Dinst
Op zoek naar een andere dienst?

Dinst is dé website voor betrouwbare diensten bij je thuis.

  • Lichamelijke beweging

    Op zoek naar een massage, fysiotherapeut, ergotherapeut, beweegcoach of iemand om een wandelingetje mee te maken.

    Bekijk onze dienstverleners
  • Klusjes in en rondom het huis

    Een klusjesman of vrouw die een plankje ophangt, de muur schildert, badkamer aanpast of een iemand die je tuin zomerklaar maakt.

    Bekijk onze klusjesmannen
  • Thuiskapper

    Een ervaren kapper die bij je thuis komt voor wassen, knippen, watergolven of kleuren zodat je er weer netjes bij zit.

    Bekijk onze thuiskappers

Contactgegevens opvragen van Silvia.


Silvia is niet beschikbaar op de lokatie waar je wilt boeken.

Klik hier om naar beschikbare dienstverleners te zoeken in jouw buurt .